Advertpack Polska Sp. z o. o., ul. Leśna 6, 42-310 Jaworznik

Czas dostawy od NEXT DAY
Indywidualne serie niskonakładowe
Wizualizacja projektów graficznych w 3D
Kubki do picia BIO i standardowe z nadrukiem logo
Opakowania na wynos bezpośrednio od producenta

Odkryj potencjał reklamowy papierowych talerzyków i kubków do napojów

odkryj-potencjal-reklamowy-papierowych-talerzykow-i-kubkow-do-napojow

Prowadzisz restaurację, kawiarnię, a może agencję marketingową i poszukujesz ciekawych sposobów na promowanie działalności? Jednym z nieoczywistych, a jednocześnie skutecznych narzędzi, które można wykorzystać w strategii marketingowej firmy, są papierowe talerzyki i kubki z własnym nadrukiem. Sprawdzą się one nie tylko w branży gastronomicznej, za to z pewnością przykują uwagę Twoich klientów!

Dlaczego warto zainwestować w talerzyki i kubki papierowe z nadrukiem?

Talerzyki i kubki papierowe z nadrukiem lub logo firmy to stosunkowo tani, za to skuteczny sposób na reklamowanie swoich usług lub produktów. To również ekologiczne zamienniki dla plastikowych opakowań, co spodoba się zwolennikom ochrony środowiska. Z jakich powodów inwestycja w kubki i talerzyki papierowe może okazać się dobrą decyzją?

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki

Wykorzystanie papierowych talerzyków i kubków z nadrukowanym logo lub hasłem to oryginalny pomysł na nienachalną promocję firmy. W każdym momencie, gdy klient sięga po napój lub posiłek w spersonalizowanym opakowaniu, wchodzi w bezpośrednią akcję z marką i lepiej zapamiętuje hasła reklamowe, logotyp czy kolorystykę firmy. Konsumenci spacerujący po parku lub ulicy z gorącą kawą podaną w nadrukowanym kubku staną się w pewien sposób ruchomą reklamą Twojej marki i zaprezentują ją szerszemu gronu odbiorców.

  • Wsparcie kampanii reklamowych

Talerzyki i kubki z nadrukiem mogą wzmocnić działanie kampanii marketingowych. Warto zastosować papierowe naczynia z logo do promowania specjalnych wydarzeń, nowych produktów lub sezonowych ofert. Taka forma wykorzystania kubków i talerzy sprawi, że marka wyróżni się na tle konkurencji i pozwoli zbudować grono lojalnych klientów.

  • Wartość dodana dla klienta

Oferowanie produktów w papierowych kubkach i talerzykach z indywidualnym nadrukiem może zwiększyć postrzeganą wartość usługi. Klienci doceniają wysiłek włożony w personalizację naczyń i spójny wizerunek marki. W oczach wielu odbiorców tak skomponowana oferta jest bardziej wartościowa i pożądana. 

  • Promocja ekologicznych rozwiązań

Przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują proekologicznych sposobów, które mogą wprowadzić w swojej firmie. W przypadku kawiarni stacjonarnych i mobilnych, a także food trucków dobrym rozwiązaniem okaże się inwestycja w papierowe talerze i kubki z logo firmy. Papierowe naczynia wykonane są z biodegradowalnego surowca, który nadaje się do recyklingu, a wykorzystanie ich w punkcie gastronomicznym pokaże konsumentom zaangażowanie Twojej firmy w ochronę środowiska. Może to zwiększyć lojalność istniejących klientów oraz zachęcić nowe osoby do skorzystania z oferty.

  • Niskie koszty, duży zysk

W porównaniu do innych form reklamy, wyprodukowanie talerzyków i papierowych kubków ze spersonalizowanym nadrukiem nie wiąże się z wysokimi kosztami. Nawet niewielkie przedsiębiorstwa mogą zamówić papierowe naczynia w małych i średnich nakładach, by skutecznie docierać z ofertą do nowych osób. 

Podsumowanie

Wykorzystanie talerzyków papierowych i kubków z nadrukiem w działaniach marketingowych zapewnia firmom wiele korzyści. Najważniejszą z nich jest wzrost rozpoznawalności marki i budowanie grona zaufanych klientów. Dzięki papierowym naczyniom z logo firmy możesz osiągnąć szeroki zasięg reklamy przy relatywnie niskich kosztach.

Więcej wpisów